SABAH SİPORU


Çok hoş bir insanım.
Bir hoşum. Valla billa. Çünkü neden, hayır ondan değil, şundan; bir anım bir anıma uymuyor da ondan. Dolayısıyla anılarım arasındaki tansiyon farkı da çok oluyor.
Yani diyelim ki beş dakika önce bir konu hakkında aşırı kesin bir karara vardım, beş dakika sonra aniden o kararı alan kesinlikle ben değilmişim gibi buna yürekten inanıyorum.
Bazı insanlar kin tutabiliyor. Onları da saygıyla anıyorum, ben kin neden tutamıyorum, tabii ki üşendiğimden.
Allaccanımı alsın ki üşendiğimden. Yoksa elbette ki ben de insanlara çok gıcık kapıyorum, kazık tabir ettikleri kazıklardan yiyoum ama üçüncü dakika hepsini unutuveriyorum. Bu da beni çok yoruyor. Çünkü bir kerede hesabını kessen çok güzel olacak ama ben o hesabı kesemiyorum, unutuyorum.
Bunun dışında her şey güzel yani.


Yorumlar

  1. Üşengeclikten degil de kalbi temizlikten sanki kin tutamamak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar