27 Nisan 2013 Cumartesi

GEYİK iyidir

Ya valla billa ha buraya oturup da "ulan şöyle güzel mi güzel, güncel mi güncel, hatta bazen politik mi politik bi yazı yazayım" diyorum fakat tam oturuyoum, kafam bir anda zevzekleşiyo. 
Kendi kendimi içimden güldürüyorum. Hareketlere bak filan diye kendi içimden iki kişiyle kendime gülüyorum. E tabii kendim de çok bozuluyor, hep bir sonraki yazıda ciddileşicem azınıza sıççam diyorum fakat bir türlü ciddileşemiyoum. Ama ciddi insanlar çok saygın. Bunun farkındayım. 
Ben biraz önce sahil yolunda arkaaşlarla piknikteydim. Orada kendi içime dönüp şöyle düşündüm:
(yankılı bir sesle düşünüyordum)
"Şimdi bu arkaaşların ciddi insanlar olsa, politik konular konuşsalar, sağ duyu manyaa olsalar, tarih, kitaplar, sergiler, zartlar zurtlar konuşsalar sıkıntıdan kavrulurdun şurada. Dua et bu geyikçilere. Dünya bu geyikçilerin yüzü suyu hörmetine dönüyor."
Çünkü bi dönem bu kendini çok önemli sanan ciddi olduklarını düşünen deyyuslarla da görüştüm. O kadar içten hesapçı, götümün kenarı kibirde insanlardı ki, bir de hırslıııııı, bir de eziiiiiik, biraz parası olanın önünde eğilir, güç manyağı, deli gördü mü bütün sanatçı çomaklarını saklar, hayatları yalan dolan, haris, hasis, orozbu çocuu tipler.
O yüzden ben geyikçilerin hastasıyım. Belki uzun vadede daral geliyor ama entellerden çok daha, anaaaaa, tv'de enişteniz zap yaparken bi kanalda coşkun sabah'ı görmeyeyim mi!
O da ne ud çaldı haa...
Sahi, Hülya Avşarla çok eskiden manita olmuşlardı diye hatırlıyorum.
Ulen amma yaşlandık ha, hatırladığım şeylere bak. Fakat herif hiç yaşlanmamış ya. Nasıl olmuş ki?
Ay bu Kenan erçetingöz Allah'ın gücüne gitmesin de ne kadar şey yaa.. Vallahi billahi tövbe yarabbi.
Coşkun Sabah hülya avşarlı konuşmalar yaparak zamanında manita olduklarını anlaştırmaya çalışıyo. Ayıp tabii bi yerde. Bu ünlüler unutulunca çok çirkefleşebilio.
Neyse, sanmayın ki, bi dakka ohaaa coşkun sabah şimdi "hala benim gördüğüm sevgi saygı yıkılıyo" dedi.
Neyse. nerde kaldık, ha, bu politize insanlar da aşırı magazin ruhuna sahip. Bir kere çok egoistler. Ayyy nası egoistle anlatamam. O hani hep küçümsedikleri arabeks dünyasından en ufak bir farkları yoktur hırs anlamında.
Topunun ben...
Abicim iyidir, geyik iyidir bak valla billa. Normalde ben yemin etmem yoksa. 

4 yorum:

  1. Yazıdan çıkarılacak dersler:
    1- AYCA THE RESURRECTION
    2- Tanımadığımız entel-kuntelden yiyecek içecek almıyoruz
    3- Coşkun Sabah,Milli Udiciğimiz
    4- Havaların değişmesiyle toplanma mecraları da tenişiyorr,Yaşasın!..
    5- Go ego go
    6- Udo Kier

    Nefis leziz bir pazar yazı olmuş tıpkı eski günlerdeki gibin...

    YanıtlaSil
  2. Geyiğe saygımız sonsuz..ayrıcana bazı ünlüler çoh re re rö..
    Hayırlı pazar.Öpering

    YanıtlaSil
  3. yazınız çok da güzel olmuş maşallah.seviyorum yazı tarzınızı.zaten hülyayı da anan bir coşkuuuun kalacak zamanla hoohoo

    YanıtlaSil