23 Aralık 2013 Pazartesi

KISA BİR ANEKDOT MU, TOD MU YOKSA TOT MU.

              
Efendim lafı hiç dolambaçlandırmayacağım, derken dolambaçlandırma bölümünde sanırım bir nebze dolambaçlandırdım.
Neyse ki Çekoslavakyalılaştırmaya çalışmadım.
Konuya giriyorum:
Bir kimseye değer verdiğimde kılıbık bir erkek haline geliveriyorum. Nedense bunu fark eden bazı hanım arkadaşlarım da sürekli kürkler, pırlantalar isteyen kadınlar gibi bana naz yapmaya, fazla nazik halimden istifade etmeye başlıyorlar. Fakat bendeniz esasen Kadir İnanır gibi de bir hale gelebildiğimden, kendimden korkuyorum desem yeridir.
Beni en çok yoran, başıma gelen hayal kırıklıklarını yaşamak değil, onlara sinirlenme gücü bulamamaktır. Sinirlenme gücümü bulduktan ve içimden afedersiniz "assktrr lan" dedikten sonra hava hoş. Yani ben cingenleşebiliyorsam kendimi o konudan kurtarmışım demektir. Ama cingenleşemeyip de o kırgınlık halinde asil asil oturmak zorunda kalıyorsam o zaman verem dahi olabilirim. Ama cingenleşebiliyorsam çok rahatlıyorum, çıbanı boşaltmış oluyorum. Sinirim minirim kalmıyor.
Mesela bugün iki kişiye çok darıldım. Fakat içimden akşam vakitlerine doğru "adam mısınız lan siz assktrin hıyaraaları, düne kadar ajlıhtan ölüyodunuz" diyebildikten sona onlara olan sinirim ve kinim geçti.
Çingenlik olmasaydı ben bugün belki de varolmayacaktım.
Yazıya başlarken kendimi sevilmeyen, değersiz biri olarak görüyordum (bunda klavyemin r ve ğ tuşlarının hala bozuk oluşunun da payı büyük, çok bastırmak sinirimi bozuyor) fakat bunu yaşamama sebep olan kişilerle ilgili yukarıda geçen konuşma tırnaklarını hayata geçirdikten sonra bi rahatladım bi rahatladım, allah seni inandırsın çok rahatladım.
Sizin de sinirinizi bozanlar varsa yollayın içimizden aşağılayalım, taa hocağefendilere havale etmenize gerek yok yane.

10 yorum:

  1. Silkelemek lazım arada hayatı, telefon rehberini..

    Yahut.... Benim gibi 'sirkeleye debilirsin'; o da mümkün :S
    (dert oldu şimdi bak... o 'de', dahi de mi? dilibüzüşemeyesice öküz... dilibüzüşemeyesice .. dilibüzüşemeyesice .. dilibülüşemeyesice .. dizibülüşimeye .. )

    YanıtlaSil
  2. Akşam eve gidince "adam mısınız lan siz assktrin hıyaraaları, düne kadar ajlıhtan ölüyodunuz" demekte yetmiyor sana bence. Bu yazıda bloga kas kusmuşsun resmen :D

    YanıtlaSil
  3. Dikkat.
    Kisisel is için bir kredi ihtiyaci mi? hemen tamam da kredi transferi için simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th): evet bu email irtibata geçerseniz.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım,
    Bir kredi ihtiyacı var mı? Eğer varsa bir banka veya finansal hizmetler şirketi bir kredi reddetti? Eğer mali yardıma ihtiyacınız varsa? Faturaları veya İhtiyacım Var Bir ev satın almak için kredi ödeyin? Kendi iş istiyorum ve yardıma ihtiyacım var? Eğer bir öğrenci kredi ihtiyacınız var mı? Misslindacreditsolution@gmail.com %3 düşük faiz oranı üzerinde mali yardım almak için bize ulaşın

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım,
    Bir kredi ihtiyacı var mı? Eğer varsa bir banka veya finansal hizmetler şirketi bir kredi reddetti? Eğer mali yardıma ihtiyacınız varsa? Faturaları veya İhtiyacım Var Bir ev satın almak için kredi ödeyin? Kendi iş istiyorum ve yardıma ihtiyacım var? Eğer bir öğrenci kredi ihtiyacınız var mı? Misslindacreditsolution@gmail.com %3 düşük faiz oranı üzerinde mali yardım almak için bize ulaşın

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım,
    Bir kredi ihtiyacı var mı? Eğer varsa bir banka veya finansal hizmetler şirketi bir kredi reddetti? Eğer mali yardıma ihtiyacınız varsa? Faturaları veya İhtiyacım Var Bir ev satın almak için kredi ödeyin? Kendi iş istiyorum ve yardıma ihtiyacım var? Eğer bir öğrenci kredi ihtiyacınız var mı? Misslindacreditsolution@gmail.com %3 düşük faiz oranı üzerinde mali yardım almak için bize ulaşın

    YanıtlaSil
  7. GÜVEN MALİ WIN HOŞGELDİNİZ
    Biz yıllık ama aylık bileşik başına sadece% 3 için uygun faiz oranı ile Bireysel Krediler ve İşletme Kredileri sağlamaktadır. Biz, bizim fon kaynakları hakkında daha fazla bilgi için bize ulaşın, genişleme ve büyüme için ihtiyaçlarınızı karşılamak için yaratıcı çözümler yerli hem de uluslararası uzmanlaşmak çalışır bizim
    E-posta :: dporterwintrustmortgage@outlook.com

    Biz dinlemek için sabırsızlanıyoruz
    WIN GÜVEN MORTGAGE

    YanıtlaSil
  8. Dikkat, dikkat, dikkat !!
    Allah'a güveniyoruz
    Bir krediye ihtiyacınız varsa
    Müslüman topluluğuna hoşgeldiniz (islamî kredi hazinesi)
    Genel halkın talep ettiği fonların ve finansal kaynakların yüksek taleplerini karşılamak için güvence altına alınmış ve güvence altına alınmış her türlü krediyi sunuyoruz. Aşağıdaki kredinin% 2 faiz oranı ile 20 yıllık bir geri ödeme periyodu aşamaz.

    Herhangi bir nedenden ötürü bir kredi veya finansmana ihtiyacınız mı var? Örneğin:

    > Kişisel Krediler, İş Geliştirme,
    > Iş, eğitim,
    > Borç Konsolidasyonu,
    > Mali yardım
    Sağlık kredisi e.t.c.

    Bugün e-posta ile bize ulaşın: islamicloantreasure@gmail.com

    YanıtlaSil

  9. Bir krediye ihtiyacın var mı? Herhangi bir nedenle bir kredi arıyor musun? ELITEFINANCE2000@GMAIL.COM adresinden bizimle şimdi irtibata geçin, Telefon Numarası: +17073405497, E-POSTA: Hızlı kredinizi almak için bugün

    YanıtlaSil
  10. WIN TRUST MORTGAGES
    E-POSTA ADRESİ - [dporterwintrustmortgage@outlook.com]
    MERKEZ OFİS ------ Southwell Park Yolu California, ABD
    -------------------------------------------------- ---
    WIN-TRUST MORTGAGE'a hoşgeldiniz
    Bizler dünyadaki bireylere krediler sunuyoruz.
    Kredi teklifimiz, kötü kredi ve
    Teminat olmadan, bir kredi temin ederek.

    Alanından kredi sağlıyoruz
    1000 dolardan 90 milyon dolara. % 2 oranında.

    Bireylere çeşitli krediler veriyoruz ---

    Kişisel krediler
    Kredilerin yeniden finanse edilmesi
    Yatırımcı kredileri
    otomobil kredileri
    Borç konsolidasyon kredileri
    İş Kredileri
    Uluslararası Krediler
    Borç kredisi


    SAYGILARIMIZLA
    RONALD FARIS
    WHATSAPP NUMARASI: +15186011323
    E-MAIL ADRESİ ----- [dporterwintrustmortgage@outlook.com]
    WIN TRUST MORTGAGES

    YanıtlaSil