21 Nisan 2013 Pazar

DEVLET KAPISI


Ya inanamıyorum başıma bunların geldiğine!
Evet şunların geldiğine; ben şimdi arabayı satıyorum da, bu arabayı almadan önce evlenmemiştim, soyadı değişikliği diye bi zkim varrmış onu şaapmamıştım, satarken onu değiştirmek gerekiyormuş.
E tabii ben normalde ceza geldiğinde ödemeyen, adam sendeci, hatta OGS'sinin pili bittiğinde bile oralı olmayıp iki senedir kaçak geçiş alarmları öttüren bir yapıya sahip olduğumdan - henüz daha o OGS'nin de borusunu tatmadık gerçi ya - şimdiye kadar inanamazsınız, iki bin lira ceza ödedim.
Ben ne hayvan bi insanım.
Hep erteleyerek yaşıyorum.
Fakat o ertelediklerimi sonradan halledince çok rahatlıyorum. Oh be diyorum.
Şimdi bu iki bin lira bana çok koydu.
Birazdan randevu aldık emniyet müdürlüğünden, ruhsatı değiştirmek üzere oraya gideceğim.
İşin kötüsü ben devlet dairelerinde genelde linç edilen bir yapıya sahibim. Üstelik olay yeri emniyet müdürlüğü olunca tutuklanmamak işten bile değil.
Çok heyecanlıyım.
Bir anda bende bir vida tıkk yapıyor, kendimi kavga ederken buluyorum çünkü.
Mesela daha önce trafik polisi ekibi çağırıp beni ekip arabasına bindirmiş, arabam da otoparka çekilmişti. Onda da ne para verdiydim ha. Ne riyakarlıklar yaptıydım ekip arabasındaki polislere. Mesela ekip arabasında gururumu da zedelememek için sanki riyakarlık yapmamış gibi "Aslında ben iyi insanımdır da, biraz sinirliyimdir, bakmayın suyunuza gidiyorum ama aslında siz iyi polislere benziyorsubuz o yüzden" gibilerinden davranmıştım.
Şimdi bizim herif bütün kağıtları hazırlamış, temiz bir dosya hazırlamış.
İnsanlar allahtan kadın göünce herr şeyi tamam sanıyor da işleri kolaylatıyor.
Mesela bütttün kağıtlarım, bütttün trafik muayenelerim eksik olmasına rağmen polisler durdurduğunda sanıyorlar ki her şeyim tamam, o yüzden bakmıyorlar, bu çok geldi başıma.
Polisler bayan sürücülere güveniyor.
Ben de ülkemiz kadınlarının kuku imtiyazından faydalanıyorum desem yeridir.
Ama bir cinsiyetçi değilim.
Ya galiba bütün bunlar babamla annem bi gün kavga etmişti, babam siz kadınlar hep bylesiniz filan gibi bir şey demişti, benim bilinçaltıma da bunun gibi bir dağınıklık filan kazınmıştı gibime geliyor.
Yoksa neden bu kadar hayvan olayım ki? Neticede ben de belirgin bir kafa yapısına sahip bir insanım.
Ama galiba her şey tesadüfen oldu ya. Yani benim gibi birinin araba alması bir mucize.
Yine de allahıma çok şükür.

2 yorum: