PAZAR SABAHI SOHBETİ




Lütfen tasmasız köpek gezdimeyin. Tamam çok güveniyorsunuz, hiç vukuatı olmadı ama ya ben o vukuatın ilk ayağı olursam?
Ya bi anda gözü dönerse? Bu bir hayvan neticede. 
Bizlerin insan olarak görevi, onların hayvan olduğunu her an hatırlayıp ona göre hareket etmemiz. 
Cezai ehliyeti olmayan her şey gözetim ve kontrol altında olmalı.
Tasmasını tak kardeşim.
Korkuyoruz.
Koca koca adamla da korkuyor.
Yolun karşısına geçiyorlar, onlara acıyoruz korktukları için. Köpek sonra o koca adamın yönünden bize doğru gelmeye başlayınca da biz korkuyoruz, bu kez bize acıyorlar.
Bunları yaşamak istemiyoruz.
Köpeklerinizi kılıfına uydurun. 
Tasmasız gezdirmeyin.
Hayır ben de seviyorum köpekleri. Ama bir son yıllarda kedileri daha çok seviyorum.
En azından tasma takmayacaksan bile bokunu topla.




Yorumlar

Popüler Yayınlar