YAZ GELDİ ÇOK MUTLUYUM!

Durun teybe şunu koyayım da yazıma öyle başlayayım:
http://www.youtube.com/watch?v=bsoiupLME-w
Hah, müziğimizi de koyduk, ayaklarımızı dötümüzün altına alıp yazımızı yazmaya başlayabiliriz.

Demin bir arkadaşımı aradım, yurt dışından çalıyor gibi geldi telefonun düdüğü, panikle kapattım. Çünkü niye panikle kapattım, çünkü turksel ağzıma öyle bi sıçar ki, o yüzden kapattım. Ben arayınca sanıyorum çünkü yarı yaıya aaaaa bi dakka yaaa, ordan aradıklarında döte giriyorduuu tamam yaa, hay allah boşuna kapattım. Eyvah! Şimdi o beni ararsa bana giricek. Ama yoo, hahhah, gayet basit, açmam olur biter.
Fakat, ya turksel ben açmadığım halde düdük sesi parası alırsa?
Ya canım sıkıldı bak şimdi. Hay allah bütün tadım kaçtı ya.
Yaşamak çok zor.
Bak ya, gördün mü, tam dedim cuma günü akşam üstü gidelim bir yerde bira içelim, gün batımında dandik bir yerde şaapalım huzur bulalım, şu başıma gelenlere bak.
Arkadaş da edinmiyeceksin bu devirde. Ya da edineceksen de yurt dışına çıkamayacaklardan edineceksin.
Bugün cuma. Çok güzel bir akşam üstü. Bu kış da geçti.
Geçen kışa oranla daha az yorucu oldu benim için. Geçen sene çok yorucuydu. Kurumları troller basmış. diyim ben size kısaca. Allaha çok şükür şu an kafam çok rahat.
Sevgili okur, biz birazdan evden çıkıcaz, bizim manitanın çok çok eski bir arkadaşının haydarpaşada bir oteli var, ama nassı eski nassı eski ve nasssı mannnyyyyak bir manzarası var, orada köhnemiş çok ağır ferforje bahçe mobilyalarında kız kulesini seyrederek ve güllerin arasından ve etrafımızdaki herkesin turizz olduğu bir yerde buz gibi bira içicez, cipis yiyicez, belki köfte patates de yeriz ayıptır söylemesi.
Ay çok mutluyum sevgili şeyler, çok.
YAz geldi.
Şunun şurasında 40 tane yaz devirdim, sayılı yazı iyi değerlendirmek gerek.
Kafayı bürüterek mutsuzluklara, bu hayat çok kötü seyir halinde gider.
yazları çok seviyorum.
Yazları çok seviyorum.
Arkadaş arıyor, şşşş... Açmıycam.

Yorumlar

Popüler Yayınlar