BİR İNGİLİZCE, BİR FRANSIZCA VE BİR DE LAZCA HABERLER

Şu an TRT3'te şopen'in piyona şeysi var. Ailecek kafamız çok fena şişti.
Sabah sabah çocuk entel olsun, evdeki bitkiler serpilsin, inekler iyi süt versin diye açtık ama bi kere piyanonun forte olduğu yerlerde velev ki sevdik, radyo bir yere denk gelip öyle feci cızırtı yapıyor ki canımız çok sıkılıyor.
Evde kimsenin kimseye tahammülü kalmadı. Sırf kalkıp radyoyu kapatmaya üşendiğimiz için o şopen deyyusunun da gerçi suçu yok ama cızırtılı radyo vericisini çekmek zorundayız.
Demin enteresan bir şey oldu; koltukta gerneşirken kolumu arkaya doğru bir uzattım HIAAA diye bağırarak, bir anda radyonun cızırtısı geçti. Sonra eski halime dönünce tekrar cızırdamaya başladı. Kolumu yine arkaya dimdik uzattığımda tekrar cızırtı geçti.
Haa, o zaman anladım ki bu radyo beni anten yerine koyuyor.
Yani bu radyo beni adam yerine koymuyor, anten yerine koyuyor.
Eşşooleşşekler, yıllarımı verdiğim hayvana bak sen hele, sen kimsin de beni anten yerine koyuyosun lan! Lümpen pezevang.
Adam ol adam.
Aslında daha kötü şeyler de söylerdim de, düşünün ne kadar terbiyesizim, internet ortamında bile terbiyesiz kaçabiliyor "içimdeki kelimeler."
Ani ruh dönüşümşerine sahip bir insan olduğum için şu anda kendimi bir anda şair ruhlu hissetttim.
Hayata hisli gözlerle bakıyorum şu an.
Şopen gaza geldi, abanıyor tuşlara. Tuşlar da hassas tuşlar, ivmeyi güzel alıyor.
Spiker programı kapatırken şunu dedi: "Güneşin hayatınızı, müziğin de ruhunuzu aydınlattığı güzel bir hafta sonu diliyoruz" dedi.
Memo dedi ki" anne, dedi, sen beni hani 3 yaşından 8 yaşıma kadar TRT3'teki klasik müzikle uyutuyordun ya, dedi (evet bu doğru, tam yattığı zamanlarda radyoyu hafifçe açıp odadan çıkardım) işte sen odadan çıktıktan hemen sonra müzik biter ve haberler başlardı, almanca, ingilizce ve fransızca haberler tam yarım saat sürerdi" dedi.
Çok fena oldum.



Yorumlar

  1. O değilde 20 yaşındayken ben senle evlenecektim sen çocuk yaptın oldu mu şimdi?

    YanıtlaSil
  2. t3 severlere
    not 1: trt 3 çekmediği bi hafta sonunda bende çekemeyeceğim bir telefon görüşmesi yapacağımı düşünerek 0 312 463 23 30 numaralı, yahut benzer bi numaradan, kurumun damarlarına bağlandım, yaşlıca bir amca ciddiyetle şikayetimi dinledi, bir hafta sonra radyo düzeldi, çeker oldu :).
    not 2: artık bir türk, bir ingiliz, bir fransız tek kabine girmiş haber okuyorlar olayı yok, sahiden çocukluğumuzda kaldı o haber köpürtme günleri.

    YanıtlaSil
  3. eniştenin adı yok mu yav? merak ediyorum ben kim olduğunu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar