İYİ BİR UYKU ÇEKMEK İÇÜN


Gece yarısı uyanmanın ne demek olduğunu sadece uykusu kaçanlar bilir. Gece uyanırsınız ve saçma sapan şeylere takılırsınız.
Ben de bazı geceler uyanır ve çok acaip şeyleri kendime dert ederim.
Mesela karşıdan karşıya geçerken ya ayağım takılıp düşersem, ay sakın bir daha oradan kaşıya geçmemeliyim, kendime ya anlatamayıp da sabah her şey yoluna girdi diye yine o tehlikeli yolda kaşıya geçersem diye. Bunlar karşıdan karşıya geçmeli evhamlardır.
Bunun dışında zehirlenme konseptli evhamlarım, boğulma temalı korkularım ve elbette o hayvanoğlu hayvana neden ağzının payını layıkiyle veremedim konulu öfkelerim gecenin köründe üzerime hücum ederler.
Bunun dışında kendi üretimim "Ya astrolog olsaydım/olursam" isimli deneysel bir evhama da sahibim.
Çünkü bu astroloji konusunda tam orta yerde duruyorum.
Nasıl mı, na şöyle:
Bendeniz mesela iki sene öncesine kadar durduk yere burcunu soranlara gerzek gözüyle bakardım. Astroloji sitelerini okur eder, hatta bir tanesine dört aylık 27 tl bile öder fakat yine de astroloji sevene pek matah gözle bakmazdım.
Şimdilerde artık soranlara kötü gözle bakmıyorum nedense.
Hatta ben de biraz konu ile ilgili konuşuyorum.. Mesela dün birine burcunu ve yükselenini sordum.
Çok az anlıyorum. 
Ama ben mesela iyi ki astrolog olmamışım diye de seviniyorum. Çünkü eğer astrolog olsaydım mesela dün sabah neye elimi atsam bir şey oluyor, herkesle kavga ediyorum, internetler çekmiyor, kopukluk oluyor, bir sayfa açarken "loading..." yazısı soluk renkli ekranda mausumu etkisiz hale getirip beni beklettiriyor. Ben de bunlar olunca dün sabah sinirle "dinini sktiğiminin merkürü geri mi çekiliyor ağuna katem" diye bağırırken yakaladım kendimi.
Sonra gece yarısı uyandım ve ay dedim, ya astrolog olursam!
Sonra ama sabah oldu ve bu korkum geçti. Dolayısıyla geceleri duyduğum korkular çok anlamsızmış. kalkıp bana süpangle yedirmek içinmiş fakat ben kalkmadım. 
Bir de, uyanmadığın geceler kan uykundan çişin gelerek uyanıp da uykun kaçmasın, o caanım uykuna devam edesin diye kalkmaya üşenip de uyumaya devam etme çabası da uykunu kaçırabilir, bunlara karşı yatmadan fazla su ve çay içmemek gerek.
Ya çok çay içersem diye bir evhama kapılıp da bir sonraki geceyi uyanık geçirmemek için, haydi dostlar yorucu bir güne merhaba diyelim. Hatta daş daşıyalım ki gece uyanacak dermanımız olmasın.

Yorumlar

  1. beni pek güldürdün allah da seni güldürsün,merkürün hep ileri gitsin...

    YanıtlaSil
  2. Gece yarısı uyanıp evren niye var diye de sorgulamak var, neyseki onun ca çaresi bulundu ( tabiki evrenin değil) lustral special sen çok yaşs :))))???))

    YanıtlaSil
  3. Deneysel evhamlar üzerine bir yazı dizisi bekliyorum/ruz.

    YanıtlaSil
  4. Ohh biber gazımızı da yedik çok şükür.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar