8 Temmuz 2013 Pazartesi

TIP DR'U AYÇA ŞEN'E SORULARINIZI SORUN


Yazın duyulan boşluk hissi, çok daha dolu yaşanıyor.
Bu  mevsimde, yaşadığın yazların sayılı olduğunu -yaşadığın tüm yılların çok fena sayılı olduğunu- her defasında daha daha yakından anlıyorsun.
Yazın görülen halsizlik hissi, işte bunun sonucudur.
Bunun dışında çeşitli barsak problemleri yaşanabilir.

Barsaklarımız, boşaltım sistemimizin en mühim bir kaç organımızın en uzunudur. Çok uzundur. O kadar uzundur ki, insanın bazen siniri bile bozulabilir. Yani o kadar uzun boru vücudumuzun içinde ve vücudumuzun içinde de bunca bok neden o kadar vakit kaybediyor, aman kaybediyor demişim, neden o kadar vakit geçiriyor diye insan paniğe bile kapılabilir. İstese kapılır yani. Neden, kapılamaz mı? Bence panik atak namerdi her an her saçma şey için paniğe kapılabilir.
Anne karnında bile panik ataktan dolayı erken doğumlar olduğuna inanıyorum.
Offff, şu anda evdeki ışık öyle bir güzelleşti ki, insanın bir an önce yaşlanıp camdan bakası geliyor. Ha, diyceksiniz ki, şimdi bakamaz mıyız.
Tabii ki bakarsınız fakat yaşlılıktaki gibi sabırla bakamazsınız. Bir iki dakikadan sonra götünüz kaşınmaya başlar. Yanlış anlamayın, soyut olarak terbiyesizlikten kaşınmaz. Gerçekten araya don girer mon girer, o şekilde ya da ne bileyim, camdan baktığınızı bir süre sorna unutup içeri gidebilirsinz. Fakat yaşlanınca o sandalyeden kalkmaya haliniz olmayacağı için mal gibi bütün gün camdan bakabilir, o güzelim ışığın giriş-gelişme-sonuç bölümlerini tamamıyla izleyebilirsiniz.
Her yaşın ayrı bir güzelliği var.
http://www.youtube.com/watch?v=lToSHc9qNB8
bu güzel türkçe sözlü hafif kadından aman kadın demişim, türkçe sözlü hafif müzikten sonra sizlerle bambaşka bir sağlık problemimizi anlatacağım.
Fakat içime biraz hüzün doldu. Bu sanırım gaz da olabilir.
Çünkü çok özür dileyerek, bazen kalbimde mesela bazı hisler oluyor, bunu sanatsal ilhamlar sanıyorum, bazı bunaltılar geliyor, camdan bakıyorum, bir iki martı havalanıyor damdan, iki kedi çöp tenekesine zıplıyor, mongol çocuğunu gezdiren garip bahtlı kadın sokakta yürüyor gülümseyerek, içim coşkuyla doldu sanıp tam üretim aşamasına geçeceğimi sanıyorum, o da nesi, zart diye geyiriyorum. Yemin ederim geyiriyorum. Terbiyesizlik etmeyin. Henüz ükemiz bir kadın tarafından osurulmaya hazır değil. Hele ki hanımefendi bir hanımefendi tarafından henüz atmosferimizin metan gazına şeysi yok. Buyüzden bu sanatsal kaygularımızn geyirik gazından kaynakladığını üzülerek belirtmek isterim.
Sağlık köşemiz acı gerçeklerle devam edecek.

4 yorum:

  1. azıcık çaba (sicilyalıcası şaba) yahu... o güzel ve geniş kelime dağarcığını osruktan tayyareler kaldırmak için kullanman, bizim zamanımıza senin kalemine mal oluyor. yahut sen mal olarak düşün beni, bu seni sakinleştirir :) belki motivasyonun yükselir...

    YanıtlaSil
  2. öyle dema; bunun da şu osuruk zamanlarda önemli bir yeri olduğunu düşünmesem yazmazdım. herkes her şey hakkında o kadar çok ahkam kesiyor ki, bize de osurmak düşüyor değerli kardaş.

    YanıtlaSil
  3. aman zaten bi ahkam daha duysam kendimi camdan atacam. kesilen ahkamları toplayacak akıl çöpçüleride memleket genelinde istihdam edilmediğinden, biz morlonlar yolda yürüyemez olduk :). neyse hacım sen her tür güzelsin, güzeliz, boşver buda böle akıp gitsin...

    YanıtlaSil
  4. oluyor öle anlarda fon müziği falan bile girecek sanıyosun ne bilim sen de bir anda şarkı söyleyip dansederek evden çıkıcaksın.sonra efendim kapıda seni alkıslayan insan kitlesi, uzattıgın elinden nazikçe çekip dansına katılan çıtır çocuk falan ama yok ya tırt hersey eet.yani tırt derken, sıkıcı manasında.

    YanıtlaSil