AŞK YAZISI

                             
Abi ben çiftlerin ayrı zamanlarda yatmalarına, yani uyumaya gitmelerine çok karşıyım.
Bi kere benim manita yapmam öyyyle uzun bir zamanımı aldı ki size annnlatamam.
Biz büyürken bizi kandırdılar şimdi taam mı.
Yani bunu dandik pop şarkısı tadında demiyorum: "bana yalan söylediler vır vır vır" demiyorum. Harbiden yalan söylediler.
Bize dediler ki, "kızlara çok asılan olur, nazlı durun, aslan gibi durun, geleni tersleyin, gideni tersleyin."
E biz de ne yaptık, gelene vurduk, gidene vurduk. Ahah tövbe estağfurrullah ramazan günü, yani erotik olarak değil, bildiğin kastre edercesine kötü davranmak manasında vurduk yani.
Sonra birden bir farkına vardım ki, durduk yere kötü davranıp dururmuşum, heriflerin zaten benimle işi olmazmış. Onlar meğer kendilerine iyi davranan, dert tasa çıkarmayan, mümkünse de erotik mesajlar içeren kadınları severlermiş. Dertsiz, zahmetsiz, kırışmayan.
Ya ben bunu farkedince ne kadar fena oldum anlatamam.
Derken oldukça geç bir yaşta eniştenizi tongaya bastırdım. Ona sanki zahmetsiz, rahat manita ayakları yaptım. Yani kötü hiç bir huyumu belli etmedim. Onu köşeye kıstırana kadar bunu yaptım. Hatta ve hatta sanki kavun bile severmiş gibi taklit yaptım, kii, neffret ederim ben kavundan. ama işte sanki severmiş gibi yaptım, kavunu bile.
Efendim bendeniz "ben yatıyorum" diye bir şey kesinlikle kabul etmiyorum. Yahu biz bunca yıl neler çekmişiz manita yapıcaz diye, kafa dengi bulucaz diye.
Hülen uyutur muyum bee, hayır erotik manada uyutmazlıktan bahsetmiyorum. Ben nefret ederim seks denen illetten ve seks seven it kopuktan. Öyle değil, oturucaz. Kaçsa kaç. üçse üçte uyuyacağız, ikiyse ikide.Kimse kimseyle konuşmasa, tavanı seyretse bile, göt göte oturucaz. Ama önceden gidip de yok efendim "ben yatıyorum da, geç olmuş da" diye bir şey kabul etmiyorum.
Şimdi o yorgun ayakları yapıp içeri giderken ses etmedim. Ben gitmeyince birazdan düşer buraya.
Canım ya, ben gitmeyince kıllanır arızaya bağlıycam diye, gelir şimdi.
Ya sevgili olmak güzel bişey ya.
Ama kafa dengini bul. yoksa boşver.
Valla bak. Hiç değmez.
(Aha da geldi. Ya çok tatlıdır, yirim yirim...)


Yorumlar

  1. Merhaba, size ulaşabileceğim bir email adresi vermeniz mümkün mü acaba?

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar