31 Ağustos 2012 Cuma

BUNLARDAN HER ÇEVREDE VAR




Altına sıçma hikayemize gösterdiğiniz yoğun ilgiye çok teşekkür ederim sevgili blogır. Amına koyim bu yaştan sonra blogır da olduk ya, neyse.
Arkadaşlar öncelikle küfürlü konuştuğum için çok özür dilerim. Bana bu bloglar nedense sokak duvarına içini döken baskı altında tutulmuş ergenlerin paylaşım mecrası gibi geliyor. Biliyorsunuz cennet vatanımızın duvarlarında, banklarının üzerlerinde gerek sprey boya, gerekse bıçakla kazıma boya ile bilhassa da eskiden küfürler yazardı. Bunlar yüklemsiz küfürlerdi; ne bileyim sk, yrak, m, gibi kelime küfürleri idi. Bunları vakti olmayan gençler bir cümle içinde kullanmadan yazarlardı.
Apış aralarımıza olan uzaklığımız bir beden boyundan çok daha uzundur zira; yani eğilip bakamadığımızdan mıdır yoksa toplumun buraları çok ayıp yerler olarak tanıttıklarından mıdır, bu utançla gezmektense duvarlara kazımıştık çığlıklarımızı.
Fakat bendenizin küfürlü konuşma şeysim oradan gelmiyor; benim babadan geliyor.
Babam rahmetli, annnormal küfür eden bir adamdı. Kimsenin arkasından küfür etmezdi, herkesin yüzüne küfür ederdi. Meslektaşlarıyla mesleki bir tartışmanın içindeyken dahi "mına kodumunun götümün kenarı, sen ne anlarsın o bilmem neden" derdi fakat meslek icabı çok beyefendi insanlarla birlikte olduğundan kimse onunla muhatap olmazdı. Bu sayede dayak yemezdi.
Aslında laf aramızda, o küfür ettikleri gerçekten çok sinir bozucu kimseler olurdu ve onları sevmeyenler de babam ile yürek soğuturdu.
Bu sinir bozucu kimseler nasıldır bilirsiniz; prensiplerinden ödün vermezler. Fazla mimik yapmazlar, az konuşup fazla sosyalleşmezler. Evli olsalar da bekar hayatı yaşarlar, tam anlamıyla kırk yılda bir sevişirler, renkleri kaçıktır, çok cimridirler, aşırı inatçıdırlar fakat bu inatlarını inatçılık gibi sevimli bir şekilde yapmazlar; inatçılıkları bile inatçıdır. O inatları sadece dayakla kırılabilir cinstendir fakat elbette şiddete karşıyız.
Yani bu insanlar anal tiplerdir. Ve onlar kendi zehir gibi hayatlarını karılarına, çocuklarına da zehir eden çok adi insanlardır.
Ay çok sinirlendim şimdi. Yani şu an öyle bir tip gözümün önünde. Belirgin biri değil fakat görüyorum onu. Böyle gözlüklü, boş bakan, zaten bakarken sadece bir sonraki adımını düşündüğü için anlamlı bakmasının imkanı olmayan, en fazla 1.72 boylarında, saç telleri sert, genellikle erken beyazlamış (çünkü o kadar paylaşımsız ki, her şeyi içine atmış ayuoğluayı) ve bir şekilde bir gariban kız almış. Kadıncağız elindekilerle yetinen biri olduğu için bu herifle ömür tüketmiş. Ve muhakkak ilk ölecek olan da bu kadın fakat henüz bilmiyor. Bilse, elindeki tek kozu olan hayatını kurtarmak için hemen o evden uzaklaşır fakat korkuyor.
O herif var ya, kadın öldükten en fazla bir sene sonra bir kadın bulacak ve başına ömrü boyunca bir ya da iki kez gelecek o gülümseme, birazcık bonkörlük ve yüzüne renk gelme durumunu kısa bir süre yaşayacak, büyük ihtimalle mühendis ya da kadının hoşuna gidecek orta bir mevkide olduğu için de kadını kandırıp kapatacak ve aynı anal düzenine o kadınla bu kez devam edecek. Ha, bu tipler bir köy bakkalı da olabilir fakat hem kazıkçı hem veresiye vermeyen olacaklarından muhakkak köyün yarısını elde eder, sonra bir köy delikanlısı tarafından da çekip vurulur deyyusun dölleri.
Yani böyle.
Bu yüzden, babacığım iyi ki küfür edermiş bu tiplere. Yüreğim bak benim de soğudu şimdi.
Vallahi billahi.

3 yorum:

  1. O herife sağlı sollu iki tokat çakasım geldi.Benim de zayıf yönüm bu işte hemen gaza geliyorum.

    YanıtlaSil
  2. of çok feci...hepimizden uzak olsun onlar...

    YanıtlaSil
  3. Yazı flawless victory olmuş ablacım.

    YanıtlaSil