EROTİK ATLILAR GELİYOR


Yorumlar

  1. bu gerçeğe uyandırma güzellemesiyle alter mesajını alan almıştır ama bir şeyi yanlış anlamış kadınlar, onada ben uyandırayım.
    bu at kadın olayında erkekleri heyecanlandıran şey at ile kadın yer değiştirdiğinde atın yerinde olabilme olasılığıdır. naçizane tavsiyem rodeo öğrenmek yerine atın altında kalmamaya bakın. daha iyisi at terbiyeciliği öğrenerek, taze erkek tarlasını biçen tırpan gibi erkekleri biçmek :). tabi benim hatuna bu yaratıcı tavsiyelerde bulunmadığımı tahmin etmişinizdir.

    bu arada neredeyse her blog girişine şunu veye bunu tavsiye ettiğim yorumları yazdırarak beni kendimden nefret ettirdiğin için sağolasın başkan. çok şey bilmiyorum kardeşim, en azından bunu düşünecek kadar cahil değilim. lakin eli kalem tutup, kafası çalışanı izleyecek kadar ehilim. benim kusrumda bu kalsın...

    YanıtlaSil
  2. Ata binip azdıracak tek kadın var, Brook Shields!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar