ADALET


Eski iş yerlerinden birinden bir kızla karşılaştım geçen gün.
O iş yerini günahım kadar sevmem. Hatta günahımı severim de o iş yerini sevmem, oradaki çoğu kimseyi sevmem. Neticede günahından bir şeyler öğrenir insan.
Geçen gün işte, oradan bir kızla karşılaştık. Eski sosyetik oyununa (paardi göörl) devam için sosyetik sosyetik bişeyler dedi. Oysa ben son iki senemi biraz Bergen, biraz Gülden Karaböcek gerçekliğiyle yaşıyorum; gerçekler tek bir gölgesi olmayan cascavlak güneş altındaki, uçsuz bucaksız toprak araziymiş, ben de epey yolu olan, hem gözünü kıstığında kaz ayağı yapacak diye korkan, hem de "aman nolcak canım, doğallık iyidir" diye ikircikte kalmış halde yaşıyan biriyim. Kendi derdim kendime yetiyor yani.
O parti dünyası bana göre değil. Kız da bundan kıllanmış olacak (düz kamçı fönlü saçlarını hayalimde bir savurdu, yanağımda çakı sıyrığı oldu,) gözlerimin içine acele acele baktı (acelesi vardı) ama işini kendi için iyi yapan ve zamanı çok iyi değerlendiren birinin titizliğiyle, bir sağ gözüme bir sol gözüme baka baka içeri zorla girmeye çalışıp (burada saçmaladı çünkü ben gözlerimi kasmıyordum ki, buyursun baksındı,) bütün çekmeceleri açtı açtı açtı, hızlı hızlı açtı, bütün çekmecelerin, bütün dolapların içlerine baktı, hızlı adımlarla odaları dolaştı ama hayır, hiç bir şey bulamadı. Baktı benden ona durum olmayacak, sinirle kapıyı kapattı gözlerime. Kapıda durmuş onun bu panik halinde kendini arayışına bakıyordum.
Bulamayacaktı. Bende en azından. Kendini bulamayacaktı.
İntikamımı almıştım.
Nıhahahaaa!
İntikam soğuk yenen bir yemekti neticede. Sahi, bu lafı anlamıyorum. Ya soğuk yenen bu yemekten sonra intikam alınan kişi de soğuk bir yemek gibi intikam için çalışmaya başlarsa? Yani bu sonsuza dek böyle sürüp gidecek mi, kan davası gibi?
Bence kayıtsız kalmak güzel şey. Ben gözlerimi, kız ararken kayıtsız kalıp bırakmıştım, polis gibi aramıştı. İntikam kayıtsız kalarak kendiliğinden alınmıştı.
Galibe intikam soğuk yenen yemek değil de, daha çok soğuk yenen yemeğin hazım bölümü. Siz bir şey yapmıyorsunuz, mide öz sularınız sizin haberiniz olmadan yapıyor.
Ay iyi ki kız bunu bilip de mideme girmeye çalışmadı.
Gerisini düşünmek bile istemiyorum.
Çok şükür diyip konuyu kapatalım.

Yorumlar

  1. Gülmekten robot olmadığım kanıtlanamadı mı...

    YanıtlaSil
  2. Artık seni hem anlındaki çiçek izinden hem de yanağındaki çakı izinden tanıyacağız demek. Mide öz suyundan tanışmamak dileğiyle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar