TEHLİKELİ İLİŞKİLE

                                                    
Şükür kavuşturana blog dostu!
Öncelikle R tuşumun hala hasta olduğunu belitmek isterim. Çok bastırmazsam çalışmıyor.
Evde çok çatırtı kopardığım için çüşş, ohaa, yuuh gibi laflara maruz kalacağıma dedim, yazmam daha iyi. Tohumunuza para mı saydım neticede, okumazsınız olur biter. Ha, şimdi işte yine aynı sorunsal: Bir sanatçı kendisi için mi, yoksa sanatsever/edebiyatsever için mi üretir.
Sonbahar geldi ya, içim hüzün kaplama oldu. Bu yüzden her yeri yakıp yıkasım var. Elbette üşendiğim için bunu yapmıyorum. Bi de zaten sini kizi geçiip daha önce evi dağıttığım çok olmuştu fakat nerden baksanız on iki - on üç senedir bu tip aşırı hareketler yapmıyorum. Neden yapmıyorum, e çünkü dağıttıktan sona ben topluyorum da ondan. Aynı şekilde bi iki kez sinilenip çok pahalı telefonlarımı duvara attığım olmuştu (fakat modelleri geçmişti zaten) gidip yenisini aldım. BU yeni alışlar günümüz tüketim toplumlarında bi süreliğine gerilimi azaltsa da, meseleyi tamamen geçirmeye yetmiyor. Fakat yine de yeni mal aldığınızda da sinirlenirseniz, mesela ben, yeni telefon ya da benzeri taşınabilir elektronik cihaz aldığımda bi sinir ortamı oluşursa onu en yumuşak yere hop diye kibarca atıyorum. Atarken de frene basan laflar ediyorum:
"Ne biçim konuşuyon ki sen allah allaaah" diyorum mesela. Burada hanımefendiymiş de, sinirlenmeyi pek bilmiyormuş gibi davranıyorum. E siz de takdi edersiniz ki taksitleri devam eden bir telefonu kırmak akıl karı olmaz. Hem o yaşları geçtik.
Mesela bu yazıyı yazarken evde kimse olmadığı için çok rahatım. R tuşu çalışmayınca takır takır indiiyorum ensesine. Fakat enteersan bişey fark ettim:
Bu klavyenin r tuşu bozuk ya; hani temassızlık var ya, enişteniz de r'lei söyleyemiyor, bir ara şüphelendim acaba enişteniz bir hainlik mi yaptı. Neticede bibirinizi sevseniz, aynı evi paylaşıyor olsanız da, aslında erkek ile kadın bibirlerine düşman iki cins. Neden olmasın dedim, bozmuş olamaz mı... Yani dünyada ne manyaklar var; yıllar yılı sapık olduğunu anlayamadan bi arada yaşayan nice insan var. Belki enişteniz de manyaan teki ve geldi benim r haflerini bozdu.
Sona dedim ayça saçmalayıp durma. Baksana adamcağız kırmızı yanaklarıyla şeker gibi oturuyo hiç bi şeyden haberi olmadan. Sonra dedim ya rol yapıyorsa... Yani ben yana doğru bakarken onun gözleri kırmızı olup sırıtarak bana bakıyor ve tam ondan yana baktığımda nomalleşiyo olabilir. Sonra dedim saçmalıyosun ayça. Sonra unuttum.
Fakat dünden beri o korkunç olay gerçekleşti: KLAVYEMİN Ğ TUŞLARI DA BOZULMUŞTU!!!!
E bu herif r'leri ğ diye söylüyor?
Sonra dedim ki, yok ayça dedim, hiç bir psikopat bu kadar bire bir çalışmaz. Azıcık akıl oyunu yapar. Yani kalkıp da göz göre göe r'leri bozacak, ardından da yımışak g'leri bozacak, mümkün değil. Sonra dedim ki, ulan dedim, birebir düşünmez diyeceğimi bildiği için belki de geldi ve bire bir bir iş yaptı? Ne belli?
Sona baktım orda mal mal oturuyo, hiç bir şeyden habersiz gibi duruyor. Kafamı sanki normal normal çeviriyomuş gibi yaptım sonra hop diye aniden ona doğu baktım. Çok sakindi, hiç bi şey olmamış gibi davranıyordu. Yok yaa, yemezler dedim, tekrar kafamı sakince çevirip tekrar aniden bi döndüdüm, ahaaa, o da nesi, bana bakıyordu! İşte böyle basarlar adamı!
Nooldu dedim, ne ne oldu dedi. Hafifçe gülerek oyununu gördüğümü belli etmeye çalıştım, bırak şimdii dedim, sen bilirsin sen bilirsin uydurma şimdi dedim, sessizce bakmaya devam etti. Anlamazdan gelme dedim, ne diyosun ayça yaa bişey düşünüyorum anormallik yapma dedi. Yok yaa, dedim, oğlum ben kaçın kurasısın, aman kurasıyım biliyon mu sen dedim, ya bi git allaaşkına ya, dedi ve yürüyüşe çıktı.
Yakalandığı için korktu ve yürüyüşe çıktı.

Yorumlar

  1. amaaan evlerden ırak.ne manyaklar var aramızda.kışştt

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar