UÇAK VE LEYLEK SORDULAR SENİ



Şu anda yurt dışında olmak isterdim.
Evet evet yanlış duymadınız, şu anda yurt içinde olmak istemezdim.
Yine de bu isteğimi insanlardan saklıyorum çünkü hemen çok sinirlenip "ya sev ya terk et" diyorlar. Bu da beni üzüyor. Aslında daha çok sinirlendiriyor ama bunu diyen insanlar fanatik olduğu için bacağınızı acıtacak tekmeler atabiliyor oldukları için gaza getirmemeye çalışarak üzüyor diyorum.  Yoksa aslında sinirlendiriyor. Ama dediğim gibi üzüyormuş gibi yapıyorum. Bu üzüyormuş gibi yapmak da sinirimi bozuyor aslında ve daha da fazla sinirleniyorum.
Beni mesela en hüzünlendiren şeylerrden biri havada gördüğüm uçaklardır. Nereye gittiğini bilmediğimiz, dikine dikine giden uçaklar gibi yere paralel giden leylekler de çok üzüyor beni. Ama şu anda uçaklar mı yoksa leylekler mi daha çok hüzünlendiriyor, karar veremedim.
Sanırım bir sonraki yazımız, leyleklerle uçaklar arasındaki hüzün farkı üzerine olacak.
Şimdiden müjdemi isterim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar