Şeytan insan mı yoksa boynuzları filan var ya, hayvan mı.

Bir kedimiz var bizim, adı da Sütlü. Çok tatlı bir kedi. Fakat moron. Üzülerek söylüyorum bunu. Mesela sabahları bu moronu sokağa salıyoruz sıçsız işesin eve gelsin diye, beni sokakta görüyor, boş boş boş bakıyor. Yahu insan, aman insan demişim kedi bu kadar mı duyarsız olur. Ya bir kıpırdan, ya bir değişim göster. Öylece bir arabanın üstünde oturuyor, miskin miskin yüzüme bakıyor. Nankör dedikleri bu demek ki.
terbiyesiz ya, hayır şimdi aklıma geldi de sinirim bozuldu.
O deyyus sonra eve gelince yüzüme nası bakıyo anlamıyorum ki.
Şeytan diyor hayvan sevgin zedelensin. Neticede şeytan da bir nevi hayvan. Sahi şeytan nedir, insan desen değil, melek desen değil (ateşten şoolmuş melek bir tek o mu acaba bilemedim şimdi) acaba boynuzları da var ya, hayvan olabilir mi, mesela keçi olabilir mi. Şu an bilemiyorum.
Şeytanları hiç sevmem. Onlar çoğul mu mesela onu da bilemiyorum. 
Neyse korktum şimdi adını anmayacağım. eüzübillahimineyşşeytaniracimbismillahirahmanirahim.

Yorumlar

  1. Ayça Şen, 9. radyo boğaziçi Müzik Ödülleri Oylaması'nda En İyi Radyocu kategorisinde adaydır. Oy vermek için: http://www.facebook.com/radyoboun/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar