OSURUK İLİŞKİLERİMİZ




Uzun zamandır bu bloğun şifresini kayboltmuştum. Kayboltmuştum diyorum zira hiç bir şey tesadüf değildir, e öyle olunca ne oluyor? Tabii ki yaptığınız her şeyi de aslında bilerek yapmış oluyorsunuz.
He neyse, aslında şifre bahane de olabilir. Bir süredir, bir süredir dediğim bilgisayarı formata verdiğimden beri r tuşu da ayvayı yedi. R tuşuna abanmam icap ediyor ki, bu da yazılarımızı seda sayan kıvamına getirebilir diye korkuyorrrum. Bakın mesela korkuyorum derken r'ye abandığımda üç tane birden yazdı.
Neden Seda Sayan? Zira korku aslında oldukça alaturka bir tepki.
Kokular çok fena. Şu anda bunu anlatmaya üşeniyorum. Çünkü tv'de bir film var o kadar iğrenç ki, eğer bu filmin yönetmeni bu yazıyı okuyorsa kusura bakmasın ama osurayım o filme ben. Filmin adı aşk ve devrim. Tekrar ediyorum, yönetmen içine kapanmasın lütfen. zira benim de o kadar ossuruk işlerrim var ki. Ama hiç içime kapanmıyorum. Sadece iş olsa iyi. Ossuruk insan ilişkileriyle dolu hayatım.
Oh bee, şifreyi hatırlamakla ne iyi ettim. Valla içim ferahladı.
Bu bloğa yüklenmem gerekiyor. İçimi dökmeliyim.
Osuruk ilişkilerimi aktarmalıyım. Ama engin adıç gibi de olmamalıyım.  r'leri yazamadığı için siz doldurun mesela.
Ay bana yoldaş demeyin çok sinirim bozuluyo.rr
çünkü ben bazı şeyleri içimden yapmayı severim. mesela solculuğu. ben içimden solcuyumdur. şarkılarımı da içimden söylerim. Tıpı komik şeylere gülmeye üşenip içimden güldüğüm gibi.
ve içimden severim. 
ama şu an anlatmaya üşeniyoum.

Yorumlar

  1. o zaman gold master şaşırrtırr şaşırrtırr şaşırrtırr şarkısının, günlerldir içimde kırık plak gibi dönmesi de hep o rr'lerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilmişim. Kendimden korkmaya başlamıştım

      Sil
  2. bir yerin adamı belli bir tipin kişisi gibi davranmadığın için seviyorum hallerini başkan.sinir olacak kadar iyi izlemiyorum her yaptığını.bu osuruk konusunu bakıcam haklı olabilirsin.yazmanı istiyorum başkanım.sıkıldım anlıyormusun.kıçını yırtıp fikir zerk etmeye çalışanlardan falan.almamız gereken hal belli ki senin tepki halin.ya da bilmiyoruz .sen yazmalısın .

    YanıtlaSil
  3. Lütfen boşa osurmayalım!!! Benim bir projem var, lütfeeeennnn katkıda bulunun!!! http://gezergen.blogspot.com/2010/12/yuzyln-bulusu-bu-sefer-ki-bulusum.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar