23 Kasım 2011 Çarşamba

HAYAT PAYLAŞINCA GÖZEL





















Bir yazımızda da play list verelim. Bunlar da dünya müziklerinden olsun. Ama ben bu vereceğim listenin hepsini dinlemedim. Yani bir arkadaşın evinde "dünya seyahati" diye aha böyle kafam kadar bir kitap vardı. (Gerçi çok koca kafalı değilimdir aslında. Ama dilimizde malum, bu tip asılsız deyimler vardır, ben de o deyimlerin kurbanı oldum.)
Neyse gelelim play listimize. Bu play listimizi neden yazıyorum, hemen onu da kısaca anlatayım; bu temin bahsettiğim kitapta türkiye bölümünde tarkan ve sezen aksu vardı türkiyenin müziği bölümünde. o zaman dedim ki, haa, dedim, demek ki bu kitap her ülkenin en popüler müziklerini yazıyor dedim. ki, zaten aralarında bazı bildiğim world music tabir edilen grup ve sanatçılar vardı, onlar da iyi müzisyenlerdi, demek ki dedim, harbiden iyi müzisyenleri yazıyor bu hırbolar. aslında hırbo dememeliyim, neticede bu adamlar bir hizmet yapıyorlar. gezmişler her yeri, yazmışlar müziklerini, filmlerini, yemeklerini, zartlarını, zurtlarını. gerçi töbe töbe, nimete zart zurt demiş gibi oldum ama sizi temin ederim bunu yemek açısından demedim hem zaten aşağıdaki bölümden de anlayabileceğiniz gibi diyetteyim, dolayısıyla yemekle ilgili listemin dışında bir şey yazamam, yiyemem, vs...
evet lafı fazla uzatmayalım ve geçenlerde arkadaşların evindeyken sıkıntıdan listeyi yazdığım bu ülke müziklerini size yazayım:
isster yutuptan, ister fiziden açın dinleyin:
yalnız hepsini yazamam, şimdi bir bölümünü yazarım, sonra da başka bir bölümünü çünkü üşenirim. kalkıp hepsini yazamam yani. çok uzun sürer.
1) Albanian Polyphony King of Rai (Algeria)
2) National chamber orchestra Gerard Claret (Andorran)
Carlos Vieira dias (Angola)
sıkılmaya başladım.
3) Bankie Banx
artık ülkelerin ismini yazmicam, merak eden az yesin ve uşak tutsun, açsın guugıla yazsın.
4) Rothera Stations nunatak (Antarktika)
5) Juana molina, kevin johansen (Arjantin)
bence bugünlük bu kadar yeter.
zaten şu anda yanımda tv açık ve bir adam car car car konuşuyor ve ses tonu çok gıcık ve kalkıp kanal değiştirmeye üşeniyorum ama sanırım şimdi bunu yapabileceğim.
hayat paylaşınca güzel. 

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. kendine has anlatımınızı seviyorum ve destekliyorum, her zaman takipciniziz..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil