DERS HAVASI

                                             
Beni annem hiç ders çalıştırmadığı için, çocuk nasıl ders çalıştırılır bilmiyorum.
Ama çalıştırmam gerektiğinin vicdan azabı evin her yerinde sızım sızım olduğu için bu tilki yaradılışlı kurnaz çocuk milleti hemen bunu çakıyor ve kesinlikloe ders çalışmayışının sorumlusu olarak sizi görüyor.
belki de çalıştırmak gerekir. Belki çocuk ders çalışmanın nasıl bir şey olduğunu bilmiyordur.
Fakat ben ona öğretemem. Çünkü bilmiyorum.
Çalışma disiplinini ben çok tehlikeli bir ormanın derinliklerinde buldum. Hansel ve Gratel o ormanda az kaldı pasta evin içinde ölüyorlardı. Sistematize edecek kadar çalışkan değilim. İçgüdüsel olarak disipline olabiliyorum.
Ben bunu kimseye öğretemem.
Kimseye sistemli çalışmayı ve nasıl çalışacağını anlatamam çünkü bilmiyorum.
Bir şeyler biliyorum gibi ama anlatmaya başlayınca kafam karışıyor.
Eve gelen öğretmen de geldiğinin dakkasında ne kadar tembel ve okul hayatı başarısızlıklarla dolu olan biri olduğumu görüyor ve işi seriyor. Ya da bizim herif dinlemiyor dersi. Her ne olursa olsun, bu evde okul havası esmiyor.
Okul havasını evde kimse sevmezken çocuktan beklemek haksızlık olur, öyle diil mi?

Yorumlar

  1. yakında bu durumlara bende gireceğim ama ailemiz kalabalıktı çocukken abimler ve ablamlar vardı babam işte annem sürekli evde bişeyler yapardı bana galiba abim öğretmişti ders çalışmayı

    YanıtlaSil
  2. Dikkat.
    Kisisel is için bir kredi ihtiyaci mi? hemen tamam da kredi transferi için simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th): evet bu email irtibata geçerseniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar